ImpressCam - Fotó mindörökre
        
        Új magyar márka jelent meg a digitális termékek piacán
        Új magyar márkával gazdagodott a digitális fényképezögépek dinamikusan növekvö piaca. Az
         ImpressCam márka bevezetését 2004 októberében jelentették be a tulajdonosok, akik e márkanév alatt a magyar pénztárca számára
        megfizethetö árú, alap- és középkategóriás digitális fényképezögépeket és kamerákat, valamint ezek kiegészítöit
        kínálják.
        
        
A digitális fényképezögépek piacán még szokatlan
        jelenség egy magyar márka megjelenése a sok nemzetközi márkanév mellett,
        de más területeken, például a számítástechnikai iparágban, már számos jó példát ismerünk. Az ImpressCam a nemzetközi márkanevek alternatívájaként, jó árú és megbízható háttérszolgáltatásokkal
        rendelkezö eszközeivel kíván 3-5 %-os piacrészesedésre szert tenni a digitális termékek piacán. Az igényes
        amatöröket célozzák meg kínálatunkkal, megfizethetö áron. Honlapjukon igen részletes
         digitális fényképezögép összehasonlítót
        müködtetnek, amely a Magyarországon forgalmazott legnépszerübb digitális fényképezögép típusokat hasonlítja össze ár- és
        müszaki paraméter szerint.
        A hagyományos 35 mm-es kisfilm mintegy 5-8 MP-es (megapixeles) digitális fotó felbontásnak felel meg. Az emberi szem kb. 7 MP felbontásra képes. Az ImpressCam fényképezögépei és kamerái már nem sokkal maradnak el
        ettöl, e sorok írásakor 3-4 MP-esek, de tervezik az 5 MP-es és a 6 MP-es digitális fényképezögép modellek piacra dobását is
        amiböl már akár poszter méret is nagyítható.
        
A
        megfizethetö árszínvonalat a cég úgy éri el, hogy ugyanott szerelteti össze a gépeit, ahol a nagy világcégek is teszik: a Távol-Keleten. A XXI. századra a gyártás és szerelés illetve az értékesítés nagyon sok termékcsoportban szétvált. Egyesek a gyártásra, szerelésre szakosodtak, és a nevük teljesen ismeretlen a nagyközönség
        elött. Mások az értékesítésre helyezik a fö hangsúlyt és márkanevet teremtenek, szerviz hátteret adnak a termékhez. Reklámokkal, újságcikkekkel mutatják be a nagyközönségnek, mire is képes a termékük, s végül, de nem utolsó sorban, kiépítenek egy szállítási láncot a gyártótól a
        vevöig. A nagyközönség ez utóbbi vállalatokat ismeri, ilyen vállalat az ImpressCam is. Közöttük egyesek - nem feltétlen a legismertebbek - a kutatásban, fejlesztésben is aktívan részt vesznek, és általában valamilyen kulcsfontosságú elemet maguk gyártanak az egész világ számára.
        A digitális fényképezögépeknél ilyen kulcsfontosságú dolog maga a képérzékelö, az ehhez igazított optika (lencserendszer), a memória, a képfeldolgozó processzor és annak szoftvere, valamint a folyadékkristályos
        kijelzö (LCD). Ezeket a kritikus elemeket néhány erre specializálódott cég gyártja az egész világnak. Látszólag ádáz konkurensek építtetik be a másik cégnek a képérzékelöjét vagy lencserendszerét. Noha a csúcskategóriában nem ilyen önzetlenek a vállalatok (ott mindenki maga igyekszik learatni a fejlesztések hasznát), az igényes
        amatöröknek készülö tömegtermelésben már a mennyiség számít és az se baj, ha a konkurencia vagy az ImpressCam adja el azt. A cég ezt a technikai
        lehetöséget használja ki.
        
Hazai márkaszervizt
        müködtetnek, vagyis nem kell attól tartani, hogy a javításra szánt gépet hetekig ide-oda utaztatják Európában. Ha három napnál több
        idöt vesz igénybe a fényképezögép javítása, cseregépet biztosítanak a javítás idejére. További különlegessége, hogy gépeire pénz visszafizetési garanciát vállal. Ha valakinek valamilyen okból kifolyólag nem felel meg a vásárolt digitális fényképezögép, 8 napon belül
        visszaviheti a boltba, és az árát visszakapja.
        Úgy tünik, a lehetö legjobbkor léptek piacra, hiszen a TGI közvélemény kutató cég közelmúltban készített felmérése szerint, a magyar háztartások mindössze 5 %-ában van digitális fényképezögép. A gépek, valamint a hozzájuk kapcsolódó egyéb eszközök - fotónyomtatók, fotószkennerek, digitális képkidolgozás - iránti kereslet pedig robbanásszerüen növekszik. A cég megnyitotta meg budai bemutatótermét és elindította honlapját a
         www.ImpressCam.hu elérhetöségen.
        
        PhotoNet Magazin
        - "Mélység" - adjunk többet a
        képekhez!
        - Jobb képek - derítö vakuval
        - Néhány tipp - jobb színes képek
        készítéséhez
        - Tippek - egy új látásmód kialakításához
        - PhotoPlus Expo - 2001. november 1-3., New
        York
        - Megsemmisült negatívok - 40.000 Kennedy
        fotó semmisült meg
        - Néhány tipp - hogyan készüljünk az
        ünnepekre
        - Digitális kamerák - Melyiket
        válasszam?
        - Kívül Nikon, belül semmi - ál F80-as
        gépek az aluljárókban
        - Velencei Karnevál - fotós szemmel
        - Portré fotózás - fotós tippek
        - Fotohónap 2002 - fotós
        kiállítások országszerte
        - Sportfotózás - hogyan kapjuk el a
        pillanatot
        - Archíválás - negatív és diafilmek
        tárolása
        - 5 tipp - emlékezetes útifotók
        készítéséhez
        - Photokina 2002 - fotós újdonságok
        - PhotoExpo 2002, New York -
        fotó kiállítás
        - The MayDayProject - fotózási
        project
        - Joel Meyerowitz - képek a Ground Zero-ból
        - Fotózás télen - hogyan fotózzunk
        a hidegben
        - Panoráma fotó - panoráma fotózás
        - Nomatica - két új site-tal több
        - Catala-Roca - Barcelona és Madrid az ötvenes években
        - ImpressCam - új magyar márka
        a digitális fotózásban
        - Kép-szoftverek - programok
        digitális fényképezögépekhez
        - Olympus - Panasonic
        - fejlesztési megállapodás
        - Nyaralás alatt derült ki -
        mit is tud digitális fényképezőgépünk
        - Filmfelvevők - házimozi
        filmszalagon
        - Konica Minolta - bejelentés
        - Tavaszi modellek -
        Olympus új kamerái
        - Magyar digitális
        kamerapiac - felmérés 2005
        - Továbbra is az elektronika a sláger - egyre rövidebb a vásárlási szezon